2009-07-02

Nice forward msg ♡ ♥

Today i hv receive a msg from my friend---Kei Kei
it look so lum
and share at here with my friends
hehe




男人不应该让女人流泪,女人不应该让男人吃醋~



I love walking in the rain cos nobody know i'm crying~



Don't try to betray the one that you love~



很多事情不需要承诺,承诺不可靠,太多人被判承诺;我选择了相信,相信一切美好的事~



我知道你很累了,你知道为什么吗?因为你在我脑海里走了很久~



如果你是流星我就追定你,
如果你是卫星我就等待你,
如果你是恒星我就会恋上你~



今晚...
要是你...
踏进我睡房代表你想我...
趟上我床代表你喜欢我...
闭上眼代表你根本很爱我...
诺全都不是,
你全部都是我的!!!



受伤的伤口会疼痛,复原后的伤口仍会留下疤痕。
一旦本喜欢的人伤害,就很难再投入新感情,因为内心深处以藏着一个受过伤的疤痕。
爱情就像这样脆弱...所以要好好去爱你深爱的人...而不是让他受伤、为自己流泪。



these all phrases look so nice
hehe
and i feel tat it is true and meaningful
erm
i m sry with the person who dont know chinese
i also cant help u to translate
XD
slpy already
good night

5 comments:

  1. zzzz.zzzz.zzzz
    zzz.zzz.zzz.zzz.
    sien jo..
    XD

    ReplyDelete
  2. haha...y sien?
    u dont know english leh^^
    the person tat i say who dont know english de is saying u lo^^

    ReplyDelete
  3. hehe..
    en noh..
    so nice^^
    i got send to ling..hehe..

    ReplyDelete
  4. lolx...
    chinese lo pls..
    wahahah...
    my english like bombastic..
    u noe..

    ReplyDelete